Plánujete spustit kampaň aktivního, nebo pasivního telemarketingu ve Vaší společnosti?
Chcete využít zkušeností zaměstnanců nejdéle působícího komerčního callcentra v ČR?
Rádi by jste své operátory využili k maximalizaci prodejů svých produktů?
Nevíte jak na to?
Potkejte se s námi a my Vám na všechny otázky o telemarketingu rádi odpovíme. Upozorníme Vás na možná úskalí a také Vám poskytneme cenné rady k možnostem telemarketingu. Dokážeme zorganizovat školení operátorů zaměřené na prodej po telefonu. Umíme obsluhovat různé technologie ústředen a máme přehled o technologických novinkách na trhu callcenter. Dokonale ovládáme procesy operátorů a supervizorů. Souhrn zkušeností našich spolupracovníků je cca 89 let. V telemarketingu se každý z našich spolupracovníků, pohybuje déle než 8 let a služebně nejstarší více než 18 let.
Pro operátory i supervizory jsme připravili následující témata školení:
– Jak se zákazník chová při telefonování?
– Pravidla komunikace
– Verbální komunikace
– Doporučení pro práci s hlasem
– Nevhodné vs. vhodné výrazy
– Asertivita v pasivním telemarketingu
– Struktura telefonického hovoru
– Příprava
– Komunikace
– Komunikační nástroje
– Co na zákazníka působí
– Nejčastější chyby
– Nevhodné vs. vhodné výrazy
– Námitky a jejich příčiny
– Asertivita v aktivním telemarketingu